Chciwww.cz → NetMagnet.cz Měníme jméno firmy a právní formu. Aktuální reference a články naleznete na našem novém webu www.netmagnet.cz.

Zvýšení návštěvnosti – SEO

Zvýšení návštěvnosti

Samotné www stránky k úspěchu na internetu nestačí. Pokud „visí“ někde ve vzduchoprázdnu gigantického internetu a nikdo je nečte, pak účel stránek - prodávat - nemůže být naplněn. Proto zviditelnění stránek (potažmo nabízených produktů) a přilákání návštěvníků na stránky je požadavek logický a samozřejmý.

Nabízíme různé možnosti propagace stránek na internetu:

Každý způsob má svá specifika, někdy se hodí víc jeden, jindy zas druhý. Ze zkušenosti však můžeme říct, že alespoň bez základní SEO (optimalizace pro vyhledávače) nemají stránky velkou šanci na úspěch.

Srovnání SEO, PPC a sociálních sítí – naše ceny

Využití Počet klíčových frází Kdy očekávat výsledky Obvyklá cena Radíme
SEO propagace firmy a hlavního produktu obvykle 1 – 3 hlavní během měsíců cca 3 – 12 tis. Kč na začátku za nastartování + údržba cca 300 - 3000 Kč měsíčně alespoň základní SEO je nutnost
PPC propagace všech produktů, sezónních akcí apod. desítky, stovky, tisíce během dnů cca 2 000 Kč na začátku, pak zpravidla jednotky Kč za 1 návštěvníka PPC pro širší sortiment nebo krátkodobé akce
Sociální sítě navázání vztahu se zákazníky - během měsíců cca 2 000 Kč na začátku za úvodní nastavení a konzultaci, poté dohodou jste-li ochotni pravidelně publikovat obsah, získáte zákazníky zdarma

Ceny za SEO a další formy propagace se liší případ od případu. Pro přesnější cenu nám napište nebo zavolejte a popiště Vaši situaci.

Návštěvnost není vše

Pokud chcete zvýšit počet objednávek z Vašeho webu, mějte na paměti následující formulku:

OBJEDNÁVKY = NÁVŠTĚVNOST × KONVERZE

Zvýšíte-li 2× návštěvnost, získáte 2× více objednávek. Stejného efektu ale dosáhnete, podaří-li se Vám 2× zvýšit pravděpodobnost, že na Vašem webu někdo nakoupí. V průměru se konverzní poměr (tedy pravděpodobnost, že se z návštěvníka stane zákazník) pohybuje okolo 2 %. Tedy jeden člověk ze sta. Pokud z toho sta získáte druhého člověka, máte 2× více objednávek!

Často bývá snazší 2× zvýšit konverzní poměr než 2× zvýšit návštěvnost webu. Zvlášť pokud se již do již SEO investovalo mnoho peněz.

Ve Chci WWW se aktivně zabýváme také zvyšováním konverzního poměru. Víme, že přehlednější stránka, chytlavější text, jednodušší navigace a atraktivnější obrázky mohou několikanásobně zvýšit konverzní poměr, potažmo počet objednávek. Proto mohou být kvalitní www stránky lepší investicí než zvyšování návštěvnosti. Napište nám a my Vám poradíme, jak zvýšit počet objednávek.

Víme, jak návštěvnost i zvyšování konverzního poměru měřit. Pokud s námi budete spolupracovat, ukážeme Vám čísla, černé na bílém.

SEO minipříručka